(+30) 694 0200 758

    Let’s Get SOCIAL!

TRAINING-PRO

TRACK AND FIELD

Το συγκεκριμένο είδος συνδυαστικής προπόνησης βασίζεται στα αθλήματα Στίβου, μια προσέγγιση του κλασικού αθλητισμού που αποτελεί τον ορισμό του «νους υγιής εν σώματι υγιεί»! Πρόκειται για έναν τρόπο εκγύμνασης που δοκιμάζει τα όρια του οργανισμού, πειθαρχεί σώμα και πνεύμα και χαρίζει ικανότητες που διατηρούνται για μια ζωή.

Ένα από τα βασικότερα υπαρκτά προβλήματα του σύγχρονου ανθρώπου είναι η έλλειψη χρόνου. Ο χρόνος είναι από τα πολυτιμότερα και πιο δυσεύρετα αγαθά στη σημερινή κοινωνία. Παράλληλα, όλοι οι άνθρωποι νιώθουν έντονη την ανάγκη να ασκηθούν και να βελτιώσουν την υγεία και τη φυσική τους κατάσταση.

Με το πρόγραμμα Track & Field της TRAINING PRO θα ανακαλύψετε ότι δεν απαιτείται όσος χρόνος νομίζετε για να γυμναστείτε αποτελεσματικά. Σε σύγκριση με τις μεθόδους του γυμναστηρίου, οι οποίες είναι χρονοβόρες και ακατάλληλες για πολυάσχολους ανθρώπους, οι αθλητικές μέθοδοι προπόνησης είναι πολύ πιο σύντομες και αποδοτικές, αφού δεν απαιτούν πάνω από μισή ώρα με 45 λεπτά κάθε φορά. Επίσης, δεν είναι αναγκαίος ιδιαίτερος εξοπλισμός, καθώς χρησιμοποιούνται ελεύθερα βάρη που μπορείτε να βρείτε παντού και αξιοποιείται το βάρος του σώματος. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυνατό, συμμετρικό και ομοιόμορφο σώμα.
Για το Track & Field δε χρειάζεται ο ασκούμενος να γνωρίζει κάποιο συγκεκριμένο άθλημα, αρκεί να είναι διατεθειμένος να βάλει πραγματική ένταση στην προπόνησή του. Πολλοί δραστήριοι επαγγελματίες που έχουν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, ανταποκρίνονται με απόλυτη επιτυχία στο προπονητικό πρόγραμμα με θέληση και συνέπεια, ακολουθώντας την καθοδήγηση της ομάδας μας.

Track&field

Πώς όμως επιτυγχάνονται βέλτιστα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο;

Στις ασκήσεις αντίστασης, το σώμα δουλεύει σαν μια ενότητα και όλοι οι μύες ενεργοποιούνται για την εκτέλεση μιας αθλητικής δραστηριότητας. Η αθλητική προπόνηση με βάρη, όπως οι ολυμπιακές άρσεις, οι έλξεις στο μονόζυγο κλπ., προσφέρει μια γκάμα ασκήσεων, οι οποίες γυμνάζουν πολλαπλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα και συμμετρικά. Αυτές οι ασκήσεις έχουν φοβερό αντίκτυπο στο μεταβολισμό.
Για παράδειγμα, οι αθλητές δίνουν έμφαση στην ένταση, την ταχύτητα και την έκρηξη. Έτσι, πάντα προσπαθούν να κάνουν μια άσκηση όσο το δυνατόν πιο δυνατά και γρήγορα με τη μέγιστη δυνατή αντίσταση, χωρίς να ακολουθούν τη λογική της αργής επανάληψης. Οι περισσότεροι εφαρμόζουν την επονομαζόμενη διαλειμματική προπόνηση ή interval training, δηλαδή μικρά διαστήματα πολύ έντονης άσκησης με μικρά διαστήματα ξεκούρασης, όπως για παράδειγμα ένα sprint στα όρια, που κρατά όμως δευτερόλεπτα.

Ένα σύνηθες πρόγραμμα εκγύμνασης αθλητών δεν διαρκεί περισσότερο από 20 με 25 λεπτά έντονης άσκησης. Επομένως, κάνοντας λιγότερες ασκήσεις και άρα λιγότερα συνολικά σετ, απαιτείται λιγότερος χρόνος προπόνησης, με την ένταση να παραμένει πολύ υψηλή. Οι ασκήσεις ακόμη περιλαμβάνουν άλματα, κάθετα και οριζόντια, σε ύψος ή από ύψος, επιτυγχάνοντας άριστη απόδοση στην ισορροπία, την ευκινησία, την ταχύτητα, το συντονισμό, την ευελιξία, τη δύναμη, την καρδιαγγειακή άσκηση, τη δύναμη, την ακρίβεια και την αντοχή. Δεν είναι τυχαίο ότι ο στίβος αποκαλείται ο βασιλιάς όλων των αθλημάτων!