(+30) 694 0200 758

    Let’s Get SOCIAL!

TRAINING-PRO

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης στην Ψυχολογία

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης στην Ψυχολογία

17 Ιουλίου 2015 News Articles 0 comments 1490 Hits

Η άθληση αποδεδειγμένα αποτελεί σημαντικό παράγοντα που συμβάλλει στην ψυχική ισορροπία και υπάρχει απόλυτη συσχέτιση του υγιούς σώματος με το υγιές πνεύμα. Το σώμα μας χαρακτηρίζεται από μια αρμονία κινήσεων, η διαταραχή της οποίας μπορεί […]

Η άθληση αποδεδειγμένα αποτελεί σημαντικό παράγοντα που συμβάλλει στην ψυχική ισορροπία και υπάρχει απόλυτη συσχέτιση του υγιούς σώματος με το υγιές πνεύμα.

Το σώμα μας χαρακτηρίζεται από μια αρμονία κινήσεων, η διαταραχή της οποίας μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στον οργανισμό, αλλά και την ψυχολογία του ανθρώπου.

Η φυσική δραστηριότητα σχετίζεται άμεσα με τη βελτίωση της ανθρώπινης διαβίωσης και της ποιότητας ζωής, αφού συνδέεται άμεσα με υπαρξιακά ζητήματα, όπως τις ανάγκες του εγώ και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης. Όλοι μας νιώθουμε πολύ καλύτερα μέσω της άσκησης και η αίσθηση της επίτευξης ενός στόχου προκαλεί ικανοποίηση και μας παρακινεί να συνεχίσουμε την προσπάθεια!

Κάθε μορφή εκγύμνασης του σώματος ασκεί παράλληλα θετική επίδραση στη ψυχολογική κατάσταση του ασκούμενου. Από μικρές μέχρι μεγαλύτερες ηλικίες, η επίτευξη των στόχων της άσκησης δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και καλλιεργεί την αυτοπεποίθηση στις ικανότητες του εαυτού μας.

Το άτομο που ασκείται συχνά, διατηρεί ανεβασμένη διάθεση και ισχυρό αυτοσεβασμό, με εμπιστοσύνη στην προσωπική του ταυτότητα και εικόνα προς τα έξω. Επομένως, η γυμναστική έχει θετική επίδραση στο πώς αισθανόμαστε, μας μαθαίνει να μην είμαστε ανεκτικοί στη μετριότητα, να έχουμε πειθαρχία, να κυνηγάμε τους στόχους μας, επηρεάζοντας συνολικά την ψυχική υγεία και τη σωματική ευεξία!

Written by training-pro
Share It